Tulevaisuusilta Demolassa

30.9.2013

Lähde rohkeasti keskustelemaan tulevaisuudesta!

Tampereen Tulevaisuuskokoomus järjestää mielenkiintoisen keskustelutilaisuuden Finlaysonin Uuden tehtaan Demolassa, jossa totutusti ideat sinkoilevat ympäriinsä. Keskustelu- ja ideointi-Illan teemana ovat erityisesti tampereleisen yrityselämän ja –ympäristön tulevaisuuden menestystekijät. Tilaisuus pidetään maanantaina 30.9.2013 klo 17-20 osoitteessa Väinö Linnan aukio 15, 3. krs.

Paikkana Demola on tämäntyyppiseen tilaisuuteen mitä parhain. Sen ideana on, että yritykset antavat Demolaan omia ideoitaan opiskelijoiden kehitettäväksi, ja opiskelijat etsivät niihin ratkaisuja yhdessä yritysten omien asiantuntijoiden kanssa. Yritys saa uusinta tietoa sekä tuoreita ideoita ja opiskelijat kokemuksia aidoista projekteista.

Illan aiheeseen meitä johdattelevat elinkeinoelämän asioihin vihkiytynyt kansanedustaja Harri Jaskari sekä tamperelaisen kasvuyrityksen, HappyOrNot Oy:n maajohtaja Ari Väänänen. Lisäksi saamme kuulla tarkemmin Demolan monipuolisesta toiminnasta.

Linkki tapahtuman Facebook-sivulle.

Tervetuloa mukaan!