Tapahtumat 2022

Sähkötilaisuus

Lauanaina 19.11. klo 13 Paapan Kapakassa tilaisuuden aiheesta: Sähkön hinta, miten se muodostuu, miten alennan sähkölaskuani ja mitä virheitä energiapolitiikassa on tehty ja mitä nyt pitää tehdä

Aiheesta puhuvat mm. Tampereen sähkölaitoksen kehitysjohtaja Mika Pekkinen ja Kimmo Sasi.

Vuosikokokous

Tilaisuuden jälkeen n klo 14.30 pidämme yhdistyksen sääntömääräisen
syyskokouksen.

---------------

Keskustelutilaisuus Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan ja Suomen Nato-jäsenyydestä

Lauantaina 14.5.2022 klo 14-16
Ukraina-talo, Itsenäisyydenkatu 2, Tampere

Tampereen Tulevaisuuskokoomus järjestää keskustelutilaisuuden yhteistyössä Tampereen Ukrainalaiset Suomessa ry:n kanssa. Tilaisuudessa kansanedustajat Arto Satonen ja Jouni Ovaska alustavat Suomen mahdollisesta Nato-jäsenyydestä ja Tampereen Ukrainalaiset Suomessa ry:n varapuheenjohtaja Marina Govorukha pitää tilannekatsauksen Ukrainan ja Suomessa olevien ukrainalaisten tilanteesta.

Tilaisuudessa tutustutaan Tampereella juuri avattuun Suomen ensimmäiseen Ukraina-taloon, jossa ukrainalaiset ja suomalaiset voivat tutustua toisiinsa ja toistensa kulttuureihin. Ukraina-talossa tarjotaan apua esimerkiksi työhakuun, viisumikysymyksiin tai kieliongelmiin liittyen. Tila on vapaa-ajan tila, joka on suunnattu sekä ukrainalaisille että suomalaisille, jotka haluavat auttaa ukrainalaisia.

Lämpimästi tervetuloa!