Sointu Lanki 303

Haluan antaa kokemukseni yrittäjänä, verkostoijana ja vapaaehtoistyöntekijänä tamperelaisten  käyttöön.

Minulla on pitkäaikainen  kokemus pankkialalta, liike-elämästä, isännöitsijänä,  yrittäjien kouluttajana ja  mentorina.

Monivuotiset luottamustehtävät valtuustossa, lautakunnissa , johtokunnissa ja yhdistyksissä ovat hyödyksi, kun yhteisistä asioista päätetään.

Kunnioitan jokaisen ihmisen mahdollisuuksien tasa-arvoa ja jokaisen ihmisen, yhdessä ja erikseen, parasta elämää. Lähtökohdat vaihtelevat osaamisen, terveyden ja aktiivisuuden suhteen, heikompia haluan tuupata yhteiseen kyytiin. Ketään en halua jättää.

Tämä on tuttua ja mieleistä, siksi olen toiminut vuosien varrella yrittäjänaisjärjestöissä  edunvalvojana, Setlementtiliikkeessä,  Naisten Pankissa edesauttamassa kehitysmaiden naisia yrittäjyyteen ja omaehtoiseen toimintaan, Unicef-kummina ja Tuomiokirkkoseurakunnassa vapaaehtoisena tilaisuuksien juontajana ja puhumassa. Toki myös leppoisimmissakin yhdistyksissä, kuten Muumien Ystävät Yhdistyksessä puheenjohtajana ja oto toiminnanjohtajana.

Kotkalaissyntyisenä tiedän, mitä myötätuulella saa aikaan. Politiikassa voidaan antaa myötätuulen puhaltaa, voidaan parantaa koulutusta, auttaa heikon hetken yli, etsiä  uusia ratkaisuja, kehittää pysyvästi kohtuullisia vuokra-asuntoja, luoda edellytyksiä pien- ja yksinyrittäjille, parantaa kaupungin taloutta kantamaan hyviä ideoita ja tamperelaisia eteenpäin.

Tehdään Tampereesta sopusoinnun haluttu kaupunki.

Olemme täällä toisiamme varten.